Ik stel mij graag aan u voor.
Ik ben 58 jaar, getrouwd met Peter en moeder van twee volwassen zonen: Bas en Daan. In 1987 heb ik mijn HEAO diploma gehaald en heb ruime ervaring in administratief organisatorisch werk. Wilt u meer weten over mijn werkervaring klink dan hier.
Ik wil mijn administratieve kennis en ervaring inzetten om mensen vooruit te helpen. Ik richt mij op particulieren en zelfstandigen die (tijdelijk) hulp nodig hebben bij hun administratie.
Mijn eigenschappen en vaardigheden
- Ruime kennis van administratieve organisatie
- Kennis van financiële onderwerpen
- Kennis van diverse instanties (wie doet wat)
- Ervaring met geautomatiseerde boekhoudingen (Exact, Twinfield)
- Goede communicatieve vaardigheden
- Ontleden van complexe klussen/opdrachten en daarna structuren in begrijpelijke stappen/activiteiten
- Vertalen van vaktermen naar begrijpelijke taal voor de klant
- Ruime ervaring met werken in Excel en Word
Tarief
In een kennismakingsgesprek bepalen we uw behoefte aan administratieve ondersteuning. Op basis hiervan stel ik een offerte op. Voor particuliere klanten hanteer ik een uurtarief van € 55,00 inclusief BTW. Mijn uurtarief voor ZZP & MKB is afhankelijk van de complexiteit van de administratieve werkzaamheden en ligt tussen € 45,50 en € 62,00 exclusief BTW.
Wilt u meer weten over mijn dienstverlening en bent u een particulier klik dan hier. Bent u ZZP’er of een zelfstandige in het MKB klik dan hier.